Thursday, August 27, 2009

Snacka om skola hela dagen

Idag hade vi sovmorgon ^^ skönt
sen steg jag upp och var duktig student och pluggade lite + åt frukost och sen bar det av till skolan vid lunchtid.
Nu kl 21:30 ca kom man hem och vi har sammanlagt haft en timme matpaus mellan 17-18.. alltså ganska intensivt men den sista föreläsaren Alan AtKisson var amerikan och väldigt engagerande. Han sjöng sånger och var själv väldigt engagerad i sitt ämne och brann för det så googla honom om ni är intresserade av hållbar utveckling och allt vad det innebär (Hållbar utveckling är alltså det jag läser nu).

Igårkväll var det pubrunda med klassen btw, kom hem runt 01:00 så man hinner inte stanna upp och vila riktigt men det är väl så en introduktionsvecka ska vara.

Nu blire sova eftersom morgondagens schema inte är lugnare:
10-12 Föreläsning
13-15 Reflektion

16 Picknick med klassen i parken

18 Kräftskiva med gamla korridoren

Om ni undrar så har veckan hittills varit:
Måndag:
9-12 skola
12-> sjuk

Tisdag:
9-12-skola
13-17 skola
17-> vila (fortfarande sjuk)

Onsdag:
10-12 skola
13-17 skola

18:30 - 01:00 Pubrunda

Torsdag:
(11-12 info som jag skippade)
13-17 skola
18-21 skola

(fest hos en av faddrarna men jag är inte helt frisk än så nån måtta får det va)

Så har det sett ut alltså ^^
Vet inte hur jag ska hinna klämma in läsning i dom här dagarna bara.. men det lär ju finnas tid till sånt och filmmys och chill sen.

Nu natti.

No comments: