Tuesday, August 25, 2009

Skoltime

Jepp, två mördardagar i skolan och jag däckade direkt när vi kom i söndags.
Det kallar jag timing.. dålig timing.
Uj, va slut jag var igår - var bara i skolan till 12 sen for jag hem och sova.
Idag var jag hela dagen från 9-16 men jag tror att folk var ganska trötta på mitt snörvlande och hostande och snytande redan efter första timmen.
Hoppas det försvinner snabbt bara för just nu missar jag ju allt insparkslekande.

Dessutom vill jag fara till stan och springa i affärer och kika på allt höstnytt och fixa andra ärenden som också måste fixas.

Men nu vila och lite pluggläsning.

2 comments:

Anonymous said...

solly solly, du fick säkert skiten med dig från mig. När kmr ni hem igen? Det är så jäkla TOMT nu.. Det är typ jag, 2 igelkottar och 10 000 rådjur på hela holmen^^

sistra diin.

Hulda said...

det börjar väl ordna upp sig nu men det var en seg sort.
Det är ett riktigt zoo hemma nu då ^^ vi kanske kommer nästa helg.