Thursday, August 13, 2009

Ni får extra!

Idag fick jag och min sommarvikariekollega mail från överhuvudet att de har räknat fel på våra semesterdagar så vi får tydligen EN TILL.

Kom som en liten överraskning här på fredagsmorgonen.

Det betyder alltså efter alla om och men att min sista arbetsdag blir på tisdag - det är ju snart juh *separationsångesten hoppar över mig som en hungrig tiger*

Jag trivs med sommaren och sommarjobbet och att äta mammas mat och ha diskmaskin och tvättmaskin och mtv och discovery osv..
Jag vet inte om jag är redo att flytta än.

Nu har jag iaf nästan en vecka på mig att bli redo..
Dessutom har jag typ 5 övertidstimmar som ska tas ut innan tisdag så det kommer bli ganska korta sista dagar. ojoj.

Varför känns det som att någon har en känslodragkamp mellan "JAA!" och "men nej.."

Jag hatar faktiskt miljöombyte och förändring idag..

No comments: