Monday, August 31, 2009

Hej Lifechanging news

Idag har man sprungit på som vanligt..
Började dagen med att skriva "klart" skrivuppgiften (man är egentligen aldrig helt klar förrän den är inlämnad, vilket är på fredag kl 20) men ändå.
Sen hade vi kvällsföreläsning mellan 18-21 = seeegt, det där med kvällsföreläsningar som är tre timmar långa är nog inget för mig.

Men något oväntat idag var ett brev som damp ner i postlådan från företagsekonomiska institutionen som meddelade att det fanns en reservplats åt mig om jag ville ha den.. jag var alltså 22:a reserv.
Efter många om och men, för och emot, och annan ångest så bestämde jag mig för att köra.
Jag kanske inte får chansen igen så man måste ju ta chansen antar jag även om många skulle tycka jag var skogstokig som överväger att läsa TVÅ kurser på universitet samtidigt - en heltid och en distans - men så ser det ut nu..

Hoppas bara jag får snabbt svar så att jag vet hur upplägget ser ut.

Sen skaffade jag en kalender idag också - tror liksom det kan behövas :P

Imorgon har vi INGA föreläsningar så jag blir helt lyrisk -vad ska man hitta på liksom;
1 shoppa?
2 städa?
3 plugga?
4 slappa?

hm.. skönt är det iaf.

No comments: