Wednesday, June 24, 2009

Soft fm och solsken


Välkommen sommaren!

Sitter på jobb och ska just gå på lunch, funderar på att gå ut i stadshusbacken med mina mackor ^^
Vilket underbart väder vi har va!
Igår hade vi friluftsdag på jobbet så kl 12 gick vi och spelade minigolf på nya stället nere i hamnen + åt lunch, sen gick vi och solade och fikade på lilla holmen och åt italiensk glass - å allt detta på arbetstid ^^ me like

Tyvärr upptäckte jag när jag kom hem att jag hade bränt axlarna och bringan så det var bara att smörja, men älskar känslan av att man fått sol på sig.

Grattis till alla som är lediga den här veckan, om ni inte tar vara på det kommer jag och kastar er i sjön.

Har radio på jobb så jag lyssnar på soft fm just nu - lite skönt faktiskt.

Igår kväll satt jag uppe på pissberget i solskenet och tittade på båtar och åt jordgubbswienerbröd, jag säger bara - Välkommen sommaren!

No comments: