Tuesday, June 30, 2009

Men in windows

Dom håller på och målar om fönsterkarmarna på jobb den här veckan, förra veckan var dom på andra sidan men nu börjar dom närma sig mitt kontor..

Tanterna runt om mitt kontor springer runt som vilsna hönor och vet inte vart dom ska ta vägen när det sitter en stor, brunbränd, tatuerad karl på deras skrivbord hehe.

Mitt rum är ändå längst bort i korridoren så det tar väl en stund innan dom kommer hit men det är nog inget problem - kul med lite fönstersällskap. Det är väl lukten som kan vara lite jobbig dock.. men det ska väl inte vara alltför många dagar.

Solen fortsätter skina ^^
Blir nog utelunch idag också.

Dagarna rullar på, imorrn är det juli men sen kom jag ju hem den 6e juni också så man har ju bara varit hemma 3 veckor ännu. Känns nog ganska logiskt, inte sådär: shit är det redan juli!
Sen var det ju den där gråa kalla veckan som man bara väntade bort och sen var jag förkyld veckan efter det så egentligen har det ju varit sommar på riktigt bara en vecka ännu.
Men underbart är det iaf.

Nu blir det lunch och smida somriga planer för kvällen ^^

No comments: