Thursday, June 11, 2009

En dag till sen sova...

Kom just hem från jobb, jobbade över igen (= plus på flexkonto)
Jag har varit en riktig zombie den här veckan, ingen koll på mig själv.

Det har varit såååå tungt att stiga upp på morgonen så det inte är sant. Trodde faktiskt inte det skulle bli såhär tungt.

Nu skiner solen lite utanför men i helgen lovar de mera regn.
Det var kul att se den en sväng iaf.

Väskorna står orörda sen i söndags - orkar bara inte gör något!
Dessutom får inte kläderna rum i min garderob så jag är arg på den för att den inte är rymligare.

Ikväll blir det nog bara chill. Skulle egentligen vilja gå ut en sväng men mina ben har andra planer..

Jag har hela veckan sagt att det blir lättare vartefter men nu får det f*n se till att bli lättare snart för nu är det tungt.. men det är ju faktiskt bara första veckan (fast det känns som tredje).
Men nu är det snart helg och då ska jag sova länge ^^

No comments: