Wednesday, June 3, 2009

Onsdag


Igår i regnet kortade jag ner mina naglar lite innan jag lagade paj så nu ser dom ut typ som ovan.

Trodde det skulle regna hela dagen idag också men nehe, istället tittade solen fram och jag bestämde mig för att åka till centrum.

Skulle egentligen till Lindex eftersom jag hittat en dröm-bh där och bara måsta ha en till - tyvärr så har jag inte fått tillbaka min telefon från reparation så jag kan inte ta någon bild men den har knäppe fram iaf och är skitball och såå bekväm.

Bra underkläder blir man glad av ^^

Sen hittade man såklart lite annat kul också, måste nog tillbaka en sväng till (så tänker jag varje gång)... Funderar på en ny bikini..

Annars så blir det slutspurt nu med uppsatsen - opponering och sånt men sen på fredag kl 13 typ borde det vara klart och då har jag SOMMARLOV i två dar ^^ och sen jobb hehe
Nä, men den mentala pausen från skolpressen är inte helt fel iaf + lite mer pengar på konto.


No comments: