Thursday, May 10, 2012

Perfekta förhållanden

Jag är trött i kroppen efter all dansträning, jag har inget planerat ikväll och det började precis regna = perfekta förhållanden att plugga men jag vill inte...

Konstigt.

När jag är stressad och ska någonstans snart eller solen skiner och jag tänker: jag ska bara skriva hit det här... DÅ går det att skriva och läsa sig fram till något som kan kallas ett utkast av en tenta men när förhållandena är bra och jag har tid. Då vill jag inte...

Människan (alltså jag) är allt bra konstig.

På tal om annat men ändå samma ämne så längtar jag mig tokig efter sommar och sommarjobb (nu låter jag knäpp igen) men sommar betyder att jag ENDAST har mitt 80%-iga sommarjobb att sköta. Inga distansstudier, inget 7:30-15:30 jobb + mitt extra jobb som lärare. Resten av tiden då jag inte jobbar i sommar kan jag göra VAD JAG VILL; simma, äta glass, festa, kolla serier en hel kväll, äta mera glass, åka båt - Wiiiiiiiiiieeeeeeeey va jag ser fram emot det! ^^
Ni kan inte förstå hur skönt det ska bli att INTE BEHÖVA LÄSA!

Men nu ska jag försöka anamma det dåliga vädret och försöka plugga lite eller jobba.. nånting som tar mig närmare sommaren.

No comments: