Wednesday, May 23, 2012

Alla nätter blir till nya dar ändå



"Jag lämnar skuggorna bakom mig, nu är nu och då är då för alla nätter blir till nya dar ändå"

Idag har jag hämtat ut min 25-årspresent från mor och far (för den måsta beställas så fick den först nu) sååå fin! ^^ men jag är fortfarande utan röst.
Jag trodde jag skulle gå under på jobbet idag när rösten bara försvann mer och mer.
Det kanske är kul att vara hes en liten stund men efter två dagar så saknar man verkligen hur man låter och man inser hur tacksam man ska vara för att ha röst, vilket otroligt handikapp det är att vara utan den...

Hoppas den är tillbaka imorgon så jag kan studsa in på jobbat och ropa:
I'm back bitches! typ :P

Nåja, glad att jag inte har massor på agendan idag så jag kan vila lite.
Jag känner faktiskt av i schemat att det börjar minska, jag har lämnat in alla rättade engelska uppgifter som var mitt extra jobb på kvällarna och skickat in timredovisningen (hoppas på lite extra kling på kontot), jag har gjort min fältstudie och så har jag dessutom ett utkast till terminens sista hemtenta!
Damn I'm good! =D Ibland är det ju bra att man inser det också.

Stundande sommar - grönt gräs, vänner, blommor, fräknar, bränna, glass, jordgubbar och shorts här kommer jag!

1 comment:

Anna said...

Den där ringen är så fiin! Mamma har den också :)