Tuesday, May 22, 2012

25

Ja, man får väl börja vänja sig vid dom där siffrorna nu...
Nä, men det känns nog ganska okej i slutändan om man bortser från mammas kommentarer igår att i min ålder var hon minsann gift och hade två barn.

Jag har iaf en fil.kand. Yey! typ...
Nä, men jag har drömmar och de ska tammetusan bli verklighet också!
Men varför måste man göra allting innan 25.
Jag ångrar inget!

Okej, det där kanske såg ut som lite åldersnojja men nej nej =P

Lite jobbigt är bara att jag varit så tusans förkyld, såklart när jag fyllde år och allt.
Eftersom jag var med och kalasade igår så har jag ju nada röst idag och då menar jag nada.
Det kommer bara något konstigt gnissel när jag öppnar munnen...
Men på jobb måste jag ändå några timmar idag, vet inte hur det ska gå.

Hoppas jag blir av med detta snart så jag kan börja njuta av den stundande sommaren!

2 comments:

Anna said...

Min mor koncentrerade sig på jobb och drömmar och bildade inte familj förrän hon var 35. Jag tror att hon är lite förvånad över att jag är under 30 och väntar barn. Undrar om alla mammor har lite svårt att tänka sig att deras barn ska göra annorlunda än de själv. :)

Hulda said...

Så är det nog :)