Friday, August 26, 2011

Eldprov


Var på en arbetsintervju idag kl 8:00 på morgonen!
Det var inte det lättaste att visa sin smartaste,bästa , socialaste, gladaste sida den tiden på morgonen men jag försökte.
De ställde riktigt kluriga och ingående frågor och jag är ganska nöjd med mina svar.
Frågorna var t.ex.
- Kan du berätta lite om dig själv? (Vad är lite och vad säger man som inte redan står i CVn)
- Starka/svaga sidor? (Skitjobbigt att svara på)
- Vad har du gillat med dina tidigare jobb?
- Vad är ditt drömjobb?
- Vad gör du om 10 år?
- Vad tycker du behöver förbättras med vår hemsida? (Tur att jag hade tittat på deras hemsida iaf)
- Hur ser du på att jobba med äldre kollegor? (Vad är det för fråga?)

Ja, det var klurigt.. Håll tummarna att det går vägen för jag vill faktiskt ha det här jobbet!
Jag skulle få veta om ca 2 veckor.

No comments: