Sunday, August 7, 2011

Bröllop igår

It was awesome!
Så romantiskt och fint ^^
Det enda bröllopet jag varit på tidigare var mina föräldrar och då var jag 3 år och nu skulle två av mina nära vänner gifta sig. Det kändes underbart att få vara med och fira deras stora dag och det var verkligen bra drag på festen. Jag, toastmaster, Emil och Sandra var kvar sist av alla och kom hem vid 4 a.m. Så idag är man lagom seg och regnet gör liksom ingenting idag.

En tanke som slog mig igår var hur mycket som kan förändras på ett år. Förra året var vi ett gäng vänner som bara ville festa och ha roligt och största problemet då var typ killar eller vad man skulle ha på sig nästa helg. Nu är flera förlovade, en har barn och två är gifta... Vad hände liksom??

Nåja, jag fortsätter iaf med mitt rock n roll liv så länge jag kan och sen kan man faktiskt vara rock n roll fast man är gift och har barn så då tänker jag göra det istället men nu mot oändligheten och vidare.

No comments: