Thursday, August 18, 2011

Har återuppstått

I'm back :) och det gillas.
Hostar och snörvlar ordentligt men det får man väl ta antar jag.

Håller på att plocka igenom mitt liv, bokstavligt talat. Har släpat hem alla grejer från Uppsala och nu ska det sparas, kastas, säljas, förvaras osv... och det är som vanligt inge kul för en samlare att försöka begränsa sig. Ju mer jag plockar ju mer kaos blir det på något sätt, saker som haft sin plats får nu en ny plats och hur ska jag komma ihåg alla grejers nya platser när det mesta är nerpackat i bananlådor som ser likadana ut...
Jag och mina grejer alltså.
Man börjar nog längta efter ett stabilt jobb och ett stabilt boende right about now men äventyret fortsätter och det är kul det med.

På tal om kul så fick jag väldigt härliga nyheter idag. En liten pojke har fått sin pappa och mamman har fått sitt svar och slipper vara ensam och pappan har fått en familj och det är bara så fint :)

Jag ska väl fortsätta plocka nudå, skräckblandad förtjusning.

1 comment:

LIIV - vanlig men unik said...

Jobbigt "/ Hoppas du får någon ordning på alla saker och lyckas slänga/sälja det som behövs!
Skulle själv behöva rensa garderoben, DET tycker jag är jobbigt!