Monday, April 18, 2011

Back again


Man skulle nästan kunna kalla mig pendlare så mycket som jag åker över havet nuförtiden.
I helgen var det dop och däckbyte som stod på schemat men det blev även lite drama och en mysig spelkväll.

Idag skjutsade jag min syster till dagis, via pappas jobb och sen hälsade jag på farmor och farfar innan jag drog iväg till båten. Pluggade lite på båten och sen höll jag nästan på att somna i bilen (så tråkigt att köra själv). Nu har jag plockat in mat i kylen, kläder i garderoben, bäddat rent i sängen och ätit middag... Now what?
Jo, jag vet precis what now, but I don't like it.
Ingen motivation för böcker när solen lyser och ropar på en där ute...

Nä, det är väl bara att bita ihop och vara en duktig flicka ett tag till och så får jag tänka ut någon bra film som belöning sen. Så får det bli. Heja heja!

No comments: