Sunday, December 12, 2010

What would Jesus do?



Ibland kan man undra.. Typ what would Jesus do om han skulle lämna in ett examensarbete om två veckor och inte visste varken hit eller dit? Förhoppningsvis blir jag inte totalsågad av min handledare på torsdag.

Uppsats uppsats uppsats, samtidigt som det är allt man tänker på så tänker man på allt förutom det.. Makes no sense does it. Aj halsbränna.

Senaste dagarna har varit fulla med allt annat än uppsats;
Onsdag: dansträning till 23:00
Torsdag: Logdanskväll på Värmlands
Fredag: ÅSU julfest
Lördag: IKEA med familjen + biltem + Jula m.m.
Söndag: Gränby centrum med familjen
och nu är jag ganska slut... but wait there's more
Måndag: Avslutningsmöte och middag med dansgruppen
Tisdag: Avslutningsmöte med ÅSU
Onsdag: Opponeringsseminarie, examination (jag ska alltså opponera på en uppsats)
Torsdag: Träffa handledare
Fredag: 70-talsfest

Asså det tar inte slut. Fast det mesta är ju roliga saker som snor tid från uppsatsen men man måste ju leva lite också!

Nu ska jag gå å lägga mig och min kråkiga hals, vill inte tappa rösten till onsdag!

No comments: