Sunday, December 5, 2010

5% inspiration 95% aspiration

Sitter här och biter sönder mina läppar så de blöder och har blodröda naglar... antagligen för att jag känner mig otroligt vilsen just nu.

Allt går på skit! Jag får veta allt alldeles för sent och min ansökning till våren är helt upp och ner och inget stämmer och om jag bara skulle vetat det i oktober. Bajs!

Folk frågar om jag blir klar nu och jag har ingen aning om vad jag ska svara.
Jo.. nej.. eller egentligen men jag vill inte eller jo det vill jag men jag har inte hittat något jobb och jag vet inte om min utbildning #duger" till något vettigt och nu har jag sumpat mina chanser att göra den vettig genom att komplettera med bra kurser som jag egentligen inte orkar läsa... eller gör jag. Jag orkar ingenting just nu. Depression hej och hå.

Livet ska väl vara kul? inte en lång gåta som det inte går att svara på...
Jag hatar gåtor.

Och igår brände jag popcornen på en fest och spillde och hade mig och slog tummen.
Men annars går det bra.

No comments: