Friday, December 31, 2010

Gott nytt år!


Nyår är det idag och det är inte så kul som jag skulle vilja.
Det är nämligen mycket som tynger mitt hjärta detta nyår.
Jag brukar ofta reflektera på nyårsafton över året som har gått, vinka hejdå och sedan se framåt och säga hej till det nya året men iår blir det lite annorlunda som sagt.

Idag ringde kirurgiska och på tisdag ska jag träffa en kirurg och få reda på hur omfattande operationen kommer bli. På måndag är officiell inlämning av mitt examensarbete och jag är inte helt nöjd eftersom jag inte fått sidnumren att börja på den sida jag vill och lite såna saker.

Okej nytt år. Vi kan väl beskriva mitt nyårslöfte såhär;



och såhär;



och med detta vill jag säga att jag ska försöka bli starkare som person och ta för mig men också njuta mer av livet för det är rätt underbart ändå!

No comments: