Friday, December 17, 2010

Snart är det slut och snart börjar det

2010 listan

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Jag gjorde nog mycket men bl.a smakade jag på rökt sjöfågel, lagade tryffel och opponerade på ett examensarbete (sen skrev jag ett själv också).
Höll du några av dina nyårslöften?
Ja, det gjorde jag nog. Jag skulle stressa mindre och ta chanser och det har jag gjort.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Hm, återstår att se.
Dog någon som stod dig nära?
Nej. Tack och lov.
Vilka länder besökte du?
Sverige, många gånger :P
Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Pengar kanske. Att studera är inte så hävt. Mer tro på mig själv.
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
3 januari, 12 juni och rockoffdagen då Hoffmaestro uppträdde.
Vad var din största framgång under 2010?
Att jag klarade företagsekonomin i våras och examensarbetet under hösten.
Största misstaget?
Att jag tabbade mig på ansökningen till våren.
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja men inget värre.
Bästa köpet?
Min nya dator!
Vad spenderade du mest pengar på?
Se föregående.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det hade ofta med Simon att göra men annars att jag fick jobbet jag ville ha till sommaren. Alvina och mina syskon gör mig ofta glad.
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
Erik Hassle - Bump in the road
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Absolut gladare.
Vad önskar du att du hade gjort mer?
Träffat mer nya människor och varit mer öppen för nya saker.
Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Stressat, nojjat och gnällt.
Hur tillbringar du julen?
Med familj och släkt.
Blev du kär i år?
Ja
Favoritprogram på TV?
HIMYM och Samantha who
Bästa boken du läste i år?
Nej
Något du önskade dig men inte fick?
Jag tror inte det och är lite förvånad.
Vad gjorde du på din födelsedag i år?
Firade hemma med familjen och hade en liten grillfest ute på gården i Uppsala.
Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
En nära vän att prata skit med som inte är min pojkvän.
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Tudelad. Ena sidan pösig, rockig och tuff och andra sidan proper, lite preppy sådär.
Vad fick dig att må bra?
Simon och kaffebröd ^^
Vilken kändis var du mest sugen på?
Depp såklart
Vem saknade du?
Muddä (och pysen)
De bästa nya människorna du träffade?
Nya danstjejerna.
Vilka är dina nyårslöften till 2011?
Jag vill nog fortsätta på samma spår, träna på att bli starkare på alla sätt.

2 comments:

Sonja Kidron said...

Känns som det var år och dar sen jag träffade dig sist. Skulle vara jättemys att få se dig en sväng under julen! Jag och Sanna pratade om att eventuellt dra till en liten middag, vilket vi inte pikat någonting på än, bara funderat. Skulle vara guld ifall du också kom med! :)

Ha en finfin lördag!
Kram

Sonja Kidron said...

Då får vi helt enkelt se till att styra upp en middag! :)
Vet inte om Sanna pratat om förfest än.. jag har inte pratat med henne om det iaf. :) Men mycket möjligt!
Jag kommer hur som helst till Åland på tisdag kväll, då får jag försöka styra upp allting lite bättre. :)