Tuesday, September 14, 2010

Sjuk som Elvis

Den fick mig till slut och jäklar va den fick mig - influensan.

Igår låg jag i sängen hela dagen bortsett från toabesök och ett tillfälle på kvällen då jag låg i soffan istället. Det tog ont att andas, att svälja ja att röra på sig och bara existera - jobbigt är bara förnamnet. Kände mig halvdöende där ett tag.

Idag har jag som tur är mindre kroppsvärk men låter fortfarande som en söndersupen kråka och hostar så det blev ingen skola idag heller. Skitjobbigt att missa skola men jag är för sjuk för att orka stressa upp mig över det just nu. Ångesten tar vi nästa vecka då hemtentan börjar.

Ska vila upp mig som bara den nu så jag är pigg till helgen då jag ska åka hem på öppna gårdar och skördemarknad (höstens höjdpunkt) och bara få vara hemma lite ^^
Hoppas jag orkar gå till skolan imorgon.

Nu ska jag pilla lite på nya datorn en stund ^^

No comments: