Wednesday, September 22, 2010

Mycket plugg nu

Helgen hemma med skördemarknad var riktigt mysig och helt underbar egentligen!
Fick med mig hemlagad saft och hemlagat bröd och en konstig träningsvärk efter att ha ridit mekanisk tjur :P

Sen jag steg innanför dörren i söndags har det bara varit plugg på schemat, jag skojar inte.
Hemtenta från morgon till kväll som någon slags tenta-koma...
Jag har skrivit 13 sidor (med enkelt radavstånd) på 3 dar... tror inte det är riktigt friskt och det är det nog inte heller eftersom jag har världens stressvärk i magen.

Men det känns ju såklart bra att få något nerskrivet även om man som vanligt inte har någon aning om det är bra eller inte.

Dessutom har jag ju lyckats överanstränga mina lårmuskler så jag knappt kunnat gå sen i måndags - kanske en orsak till det frenetiska skrivandet.
Hoppas det är bättre imorgon.

No comments: