Wednesday, September 8, 2010

Choices

Jag har bestämt mig.
På fredag ska jag köpa dator - en ASUS UL30VT-QX008V så det så.

Jag orkar inte stressa upp mig mer (jag kände när jag började skriva detta att det inte kommer funka men skit samma jag har skrivit det iaf) och jag tänker sluta med det. Försöka väldigt mycket att sluta stressa upp mig iaf.

Livet är roligare när det bara flyter på liksom. Som när man åker i strömmen på Fyrishov, den känslan ^^

Idag har jag föreläsning mellan 13-15 då vi ska diskutera våra examensarbeten och vilket ämne vi vill skriva om - vettefasiken om det kommer bli nåt men jag hoppas det blir bra till slut.
Ikväll är det pubrunda med Åländska studentföreningen i Uppsala och terminens första dansträning men det blir nog pubrunda för min del :) det är ju dans på måndag igen men bara pubrunda en gång liksom.

Over and out!

1 comment:

madelene said...

och den här gången är jag med, yei ;)