Saturday, June 19, 2010

Äventyr

Ändra sig lite på bloggen tänkte jag kunde vara kul så nu är det somrigt rosa ett tag ^^

Igår kom jag hem från vårdö och åkte en sväng till stan med mamma. Sen åkte vi hem och skratta åt kungabröllopet, nä men det var väl fint. Lite mer modernt kunde det väl få vara.. men det var fint.

Sen frågade pappa om jag och min syster ville komma med och trolla så det gjorde vi. Efter ett tag blev det lite dimmigt men det var ingen fara sa pappa. Så ut i dimman drev vi. Sen gick det några timmar och allt vi såg var dimma och mera dimma. Jag började se spöksälar överallt och pappa såg spökbåtar. Sen bestämde vi oss för att åka hem men det var ju inte det lättaste då man knappt såg 5 m framför båten. Det var läskigt och det tog tid men med hjälp av gpsen endast lyckades pappa hitta hem..

Note to self: Åk inte ut på ålands hav i supertjock dimma (utan pappa och gps).

No comments: