Tuesday, June 8, 2010

Aotsch

Fick just ett mail av min projekthandledare att vi inte hade lämnat i slutstatusrapport.. va fan!
Vi har ju lämnat in projektrapport, statusrapport och projektrapport men tydligen inte slutstatusrapport. Är inte det samma sak som projektrapport...

Nåja, det var bara att plita ihop några rader men såklart hade jag inte alla tabeller som ska vara med så nu väntar jag på att S ska maila de till mig...

Dumma skola som sträcker sina klor över mitt sommarlov... förvinn säger jag och sluta släpa dig kvar, let go!

Mina axlar svider efter igår och mitt huvud bultar, vi ska inte ens tala om ekonomin som jag inte har pluggat på idag (fast den kan si sig, jag ska ändå bara ta 1 poäng och sen är jag klar) men den finns ändå där och nojsar..

Hm.. det luktar lite bitter här.
Som vanligt är läget egentligen underbart och jag är bara en jobbig svensson som aldrig kan vara nöjd med nuet.
Nu ska det bli ändring på det!
Berlinermunk och tv3 här kommer jag!



No comments: