Monday, June 28, 2010

Antingen eller

Antingen eller:
kjol eller shorts? - Shorts, eftersom jag inte riktigt kan hantera kjol utan att visa för mycket :P
linne eller t-shirt? - linne, t-shirt är najs ibland men mest knöligt
bikini eller baddräkt? - bikini, man får ju ingen bränna i baddräkt heller
kärlek eller strul? -kärlek lätt
fest eller myskväll? - hm, är det helg så fest men vardag myskväll och söndag då förstås.. typ
dag eller natt? - dag
sola eller bada? - sola

Sommar frågor
Gillar du sommaren? - Gillar som i älskar så ja!
Vad är det bästa med sommaren? - Värmen och solen och jordgbbarna och ingen skola och åland och en massa andra saker ^^
Brukar du sola mycket? - Sola och sola, jag vill vara ute i solen så ofta jag kan
Blir du lätt brun? - Min mage blir det iaf, men när visar man den liksom
Brukar du åka båt? - Jo *love* fast om ni menar färja så *uj*

Killar
Ska killar ha långa eller korta badbyxor? - Långa
Magrutor eller ölkagge? - Vem VILL ha en ölkagge om man får välja?
Blonda boys eller mörkhåriga? - Blond power!
Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad
Har du strulat med någon riktigt ful? - Jonä, lite självrespekt har jag nog
Har du strulat med någon och sedan ångrat det? - Inte vad jag minns :P
Har du strulat med fler än 2? - Samtidigt eller? :P

Kärlek
När sov du bredvid någon av det motsatta könet senast? - I helgen
Har du haft ett förhållande som hållt längre än 1 år? - 4½ and still going strong
Gillar du någon nu? - Kan man väl påstå
Har du pojkvän just nu? - Kan man väl påstå
Har du någon gång varit olyckligt kär? - Jo

Vänner
Har du många vänner? - Javisst, men det finns alltid rum för fler
Vem/vilka brukar du umgås mest med? - Lite beroende på om jag är i Uppsala eller på Åland
När senast var du med några? - I helgen med ett helt gäng
Brukar du vara med vänner på helgerna? - Ja

Sport
Går i någon sport? - Dans är coolare än sport
Trivs du med den? - Vad är det för lam fråga?
Vad är det bästa med den? - Men ge sig!
Vad är det sämsta med sporten? - ...
Har du många vänner inom den sporten? - Jo
Är det en lagsport eller enskild? - Lag (nu blev dans en sport)
Kommer du fortfarande hålla på den den sporten om ett år? - Tror jag väl

Random frågor
Har du en egen data? - Jo
Har du ett träd utanför ditt fönster? - Nä, men en buske och en gräsmatta och en studsmatta (detta var spännande va)
Bor du i villa eller lägenhet? -Lägenhet
Äger du ett par rosa skor? - Jonä
Har du ett par string? - Ja, men bara som prydnad i garderoben.. fårstår inte det där med snören i rumpan.
Har du en vit bh? - På mig? nej, annars är det väl ganska självklart eller
Vad har du för mobil? - Nokia 8310
Anser du att du är smart? - Hell yeah! trots min hårfärg
Skulle du vilja prova att vara kille för en dag? - Kanske, om jag behövde kissa från en båt t.ex.
Vad tycker du är det bästa med dig själv? - Att jag står på mig
Vad har du för hårfärg? - Blond and proud of it
Vad ska du göra imorgon? - Jobba
Var det här testet roligt? - Neh

Ja, detta var ju inte så himla spännande men den som läser det kan ju sysselsätta sig en stund iaf precis som jag gjorde när jag svarade på det.

No comments: