Wednesday, September 16, 2009

Skördefest


Om jag skulle förklara min tystnad är det för att datorn krascha i söndag men Ola fixa idag *tack tack!*
+ att mina dagar är rätt intensiva.. och jag som trodde att det bara var introduktionen som skulle bli så. Idag t.ex: vakna - plugga - skola 13-19 - dansträning 20-22:30 - duscha - sova.
Detta oroar mig lite eftersom timmarna inte riktigt räcker till.. men jag håller tummarna och tårna med för den delen att det ska gå vägen.

I helgen blir det höstmys hemma med skördefest ^^
Ska bli skönt, detta betyder dock inte att jag slipper plugget... måste göra att dataprov i ekonomi vid tillfälle. Har seriöst inte ens 60 min till övers förrän på båten på fredag eftersom morgondagen ser ut som så att skola 9-17, sen projektgruppsmöte, sen packa bilen + plugg och på fredag kl 8 ska vi åka iväg för att hinna med 9-båten... *djupt andetag*

På tal om mycket att göra fick jag veta att en tjej i dansgruppen som är 20 år har magsår och äter medicin för det. Tilläggas bör att den här tjejen är en energibomb och alltid pigg och pratglad. Hennes historia fick mig bara att tänka lite.. vissa människor är otroliga på att kämpa - och de är mina idoler.

No comments: