Saturday, September 26, 2009

En dag i täby

Satte mig i bilen imorse på väg att träffa gänget i täby centrum för en dag av shopping.

Har aldrig kört så långt i sverige ensam förut men bra gick det och dessutom var det riktigt härligt att åka genom höstlandskapet. Det skulle nog låtit annorlunda om jag körde vilse men det gjorde jag inte ^^

Simon är ute med sina kompisar ikväll igen. Jag tvekar alltid om jag ska följa med men sen känns det rätt okej med ännu en lugn kväll hemma eftersom jag sprungit runt i affärer hela dagen - men oj va kul det var.

Det är alltid kul att åka till täby med gänget och shoppa like there's no tomorrow. Visserligen handlade jag inte så mycket idag men jag hittade iaf en mysig flanellskjorta + 2 st baslinnen från H&M ett svart och ett vitt ^^ men jag har ju ändå möjlighet nån gång att åka in till stan här och köpa grejer så nu har jag iaf kollat vad som finns.. och egentligen var syftet bara att träffa gänget.
Jag är ganska kass på att handla i ärlighetens namn, beslutsångest liksom.. kan stå i flera timmar och välja färg på en tröja.

Nu blir det nog att läsa lite skolbok (ja, jag vet att det är lördagkväll) och sen film.
Just mumsade vi på blåbärspaj och glass så visst är det ju lördag alltid.

På tisdag är det inlämningsdeadline för tentan så då blir det tentafest.
Btw fick vi betyg på vår första tenta idag och jag fick 5 (skala U-3-4-5) *skryt skryt*
Ha en trevlig lördagkväll!

2 comments:

madelene said...

Vad kul att det gick bra på tentan :D

Anonymous said...

Eve ÄÄger ^^



ystra