Tuesday, September 8, 2009

Man märker att man har mycket att göra

när man inte hinner blogga och inte ens läsa andras bloggar.

Idag har jag varit i skolan från 10 - 19 (inklusive 1h lunch mellan 11-12 och 1h middag mellan 16-17), därefter drog jag direkt till en tjej på fördrink och sen ut på pubrunda.

Nu kom jag hem och klockan är 01:00.

Imorrn är det nästan samma tempo igen; skola 14-19, före det borde jag hinna med lite ekonomiplugg (ja, jag tackade ja till en extra kurs) och kl 20-22 är det dansträning..

Ojoj, skoja inte om att jag har mycket att göra för det börjar nästan kännas löjligt när det ända man gör hemma är sover.

Gonatt.

2 comments:

madelene said...

Fredrik hade läst företagsekonomi A eller något sånt. Så det är bara att höra av sig om du behöver hjälp ;)

Hulda said...

okej, va snällt ^^