Wednesday, December 31, 2008

Nytt år

Såklart ska jag vara förkyld på nyår.. vad annars men så länge jag kan stå upp så ska jag ut å röja. Alldeles för många gånger i år har jag legat hemma sjuk.

Här kommer en liten sammanfattning av året:

Årets roligaste: Sommaren, typ midsommar.
Årets tråkigaste: Ekonomihistoriatentan i våras
Årets mat: Curryfisk! och Max
Årets resa: Janå, nån av båtturerna har väl varit mindre lam.
Årets fest: Hm, piratfesten kanske eller juldan haha.
Årets film: Ironman eller SATC
Årets låt: I kissed a girl - Katy Perry
Årets serie: House
Årets köp: Det var nog vår röda soffa å min dyra jacka.
Årets plagg: Leggings och tunika
Årets tekninkpryl: Extern hårddisk
Årets bakverk: Lussebullar och knäck
Årets jobbigaste: Varit mycke sjuk
Årets klipp: Mina 3 par läderstövlar för 550kr.
Årets skor: Se föregående.
Årets hemsida: Måste nog nästan säga facebook, ojoj.
Årets sommar: Underbar, underbar, underbar!
Årets Kallaste: Det är väl nästan nu det :P
Årets varmaste: Nån gång i somras kanske, men inte tillräckligt varmt ^^
Årets beroende: Marabou med nötter
Årets dryck: Apelsin-morotsjuice
Årets avslutade kapitel: Korridoren
Årets nykomling: Egen lägenhet
Årets affär: ICA väst
Årets glass: ICAs gammaldags vanilj
Årets vuxenpoäng: Bo i lägenhet.com liksom
Årets klantigaste: Hm.. Janå sånt brukar jag försöka förtränga rätt fort men det betyder ju inte att jag inte klantar mig :P


GOTT NYTT ÅR PÅ ER NU!



No comments: