Thursday, December 4, 2008

Listan


Ja, jag har funderat på det här med önskelista och jag är ganska dålig på sånt.

De som känner mig vet att jag inte alltid riktigt vet vad jag vill ha fast jag ändå vet liksom.

Jag tror att mina nära och kära ibland vet bättre vad jag vill ha eller behöver än vad jag gör :)

Det jag har kommit fram till så här långt är iaf:

* En smal platt-tång (eller värmeborste) som man kan platta med eller göra stora lockar med liksom (inte kruslockar, utan stora).
* Ett nytt nagellack, gärna genomskinligt kanske med lite lite glitter i eller helt genomskinligt UV-lack.
* Ett nytt långt halsband kanske.. se jag börjar redan tappa tråden
* En mixer skulle vara lite kul eller en elvisp, men då kommer vi in på saker jag faktiskt inte riktigt behöver..
öhm ja
presentkort eller pengar är ju alltid bra som en sista utväg.

Man bor ju själv nu så säkert finns det saker man saknar som jag inte kommer på just nu.. vi klarar oss ganska bra ändå.

Jag litar på att tomten har koll på det där helt enkelt ^^

No comments: