Monday, December 8, 2008

Gosh vilken dag

Ojoj, visst är det kul att ha saker att göra men idag har det varit lite väl hektiskt.

Det började imorse kl 9:45 och jag kom hem nu kl 22:30 typ..
Där emellan har jag knappt hunnit äta vilket förklarar att jag inte mått så bra idag.
Stress tär på en vetni.

Det finns ju vissa människor som trivs med att ständigt vara på språng.. jag är nog inte en av dom.
Som sagt kan det vara skoj ibland men det ska vara mer sällan än ofta känner jag just nu.
Å sen ska man gärna vara beredd och ha valt det själv också.

Nåja, imorrn är jag "ledig" iaf vilket innebär hemmaplugg så det är lite som Sanna sa: man är väl aldrig riktigt ledig när man pluggar :P men jag tror att min stressnerv kan må bra av en dag hemma eller på shopping i boländerna hursom ^^

Han där Vreeswijk är lite kul han :) den här visan är lite skön

No comments: