Monday, December 1, 2008

Måndag å 1a december - nedräkningen har börjat

Fick en chokladkalender av lilla jultomten ^^ och ett par tofflor me döskallar på hehe såå tuffa.
Jag har haft chokladkalender ända sen jag var liten och jag har alltid varit en sån unge som är så noga med att öppna en lucka i taget. Min syster däremot öppnade alltid alla på en gång å sen fick man vakta sin egen så hon inte skulle ta den också :P hehe

Nu är det pojkvännen man ska akta sig för istället ^^

Imorrn är det inlämning av hemtentan som jag skrev klart i torsdags - känns duktigt weird.
Hoppas den blir godkänd bara.

Ska försöka ta tag i julklappsbestyr den här veckan, pynta lite handla lite kanske.
För snart sätter projektarbetet igång på riktigt och då blir det ingen vila.

Sen vill jag baka pepparkakor också och lussebullar.. nåja, en sak i taget.

Undrar vad det är för julkalender i år.. borde kanske kolla upp det. Dom brukar vara så söta ibland och ibland bara tråkiga.

Här kommer dagens låt - Den är lite fin tycker jag.

Pussycat dolls - I hate this part


No comments: