Monday, August 11, 2008

1 minut

Nu var det en minut sen jag slutade - övertid for the win :P (å nej, klockan som hör till inlägget stämmer inte, ibland stämmer inte ens datum eller dag- hmm)

Inte vet jag hur länge jag orkar sitta här men vi får se, det är lite som att se hur länge man orkar hålla andan typ.

Jahaja, dom lovar oss en sista pust av sommar i slutet på veckan, det är nästan som att det skulle vara skönt att vara ledig då men va hjälper det. Exakt 2 veckor eller snarare 9 dagar har jag kvar att jobba.. Hmm, det har jag inte tänkt på. När man tänker efter är det ju inte så mycket.

Planerna för kvällen: öppen för förslag

Planer för augusti:

12 Grattis farfar!
14 Fina naglar
15 Kulturnatten
16 Kräftskiva
22 Sista dagen på jobb
22-28 Årets lediga "Softa och röja"- vecka
25 Sista registreringsdagen till kursen
29 Flytta till the U

typ så ser det ut i nuläget.

No comments: