Thursday, August 7, 2008

080808

Feeling lucky huh?
*

- Idag är det 9000 kinesiska par som gifter sig - i regnet - eftersom dom är övertygade om att idag är den ultimata turdagen och siffran 8 är dessutom en evighetssymbol.

- Idag har även stockholmarna en massa happening för sig, Stureplan ska tydligen förvandlas till en stor fest och den som föds idag kommer få ett frikort till Gröna Lund för livstid. Det ni.

Själv försov jag mig till jobb så det känns inte så turigt. Vaknade (alltså öppnade ögonen) 7:55 och stämplade in 8:02, hur det gick till vet jag inte riktigt.. :P men nu är jag här iaf. Det flummiga är att jag var så oootroligt stressad, jag menar, vi har ju flextid så man får komma på jobb mellan 6:30 och 9:00 men men man vill ju inte få minustid bara sådär.

Ja, nu är det snart kaffe och jag ska äta lite frukost.
Regnet det bara öser ner - men jag sitter ju under tak så vad gör det.

No comments: