Friday, June 29, 2007

Beslutsångest


Nu ska jag berätta en liten hemlighet för er, för dom som känner mig är det nog inte så hemligt.. Jag har beslutsångest. Och då menar jag inte bara just nu, utan hela tiden. Jag har nästan sjuklig beslutsångest och den krånglar till mitt liv ibland. Jag menar jag brukar ha problem att välja vindruva för tusan.
Nu t.ex. ska jag till sverige och shoppa imorrn har jag tänkt - men - när ska man fara hem sen då och hur mycket pengar ska jag ta med och när måste man börja fara till färjan. Okej, det där är idag, vänta bara tills imorrn när jag står i provrummet.. Sitter den här faktiskt bra? Är den värd 299 kronor? - nä, kanske inte - men jag vill ju ha den, vilken färg ska jag ta?.. ojoj.
Shopping ska väl va kul inte ångestladdat.
Man får väl hoppas att jag får med mig nåt jag behöver hem iaf.

No comments: