Monday, May 20, 2013

Live while your living!

Imorgon fyller jag år, jag fyller i-din-ålder-var-jag-gift-och-hade-två-barn som mamma sa och igår var deadline för min magisteruppsats. Jag skulle aldrig trott för 2 år sedan att jag skulle lämna in en magisteruppsats, inte ens i januari i år trodde jag det, inte ens för en månad sen men det har jag bannemej gjort! Ikväll har det stått baka och städa på schema och jag känner att jag skulle behöva stressa ner lite snart... Magen känns som att jag svalt knivar. "Den enda vägen uppåt nu är ner" som Oskar linnros sjunger. Han kommer till Rockoff btw. Livet rullar på kan man säga. Stora grejer på gång i och med opponeringen om 10 dagar, nya jobbet som är kaos och brorsans examen men jag är jä*ligt lycklig i slutändan, man får bara inte glömma det! Puss

2 comments:

Anonymous said...

Nice response in return of this query with firm arguments and describing
all on the topic of that.

Here is my web-site; breville juice fountain

Anonymous said...

Good day! This is my first visit to your blog!
We are a collection of volunteers and starting a new
project in a community in the same niche. Your blog provided us beneficial information to work on.
You have done a marvellous job!

Here is my page ... fenetre pvc sur mesure devis en ligne