Monday, June 3, 2013

Filosofie magister

Jag säger bara:

Look at me now! 

Jag trodde aldrig för 2 år sedan att jag skulle ta en till universitetsexamen. 

 Jag trodde inte ens att jag skulle ta EN examen när jag flyttade till Uppsala för 6 år sen. 

Jag trodde absolut inte i januari att jag skulle fixa att skriva ett till examensarbete. 
När jag skrev kandidaten sa jag: Jag tänker aldrig göra om detta. 

But here I am. 

 FILOSOFIE MAGISTER I PEDAGOGISKT LEDARSKAP 
från Uppsala universitet 

Den du!







It sure is.

2 comments:

Anonymous said...

I am now not sure where you are getting your information,
but good topic. I must spend a while studying more or working out more.
Thank you for fantastic info I used to be searching
for this information for my mission.

Here is my web-site :: bit-wiki.de

Anonymous said...

BAAM!



;) // Systra