Tuesday, May 7, 2013

Okay, now what?

Det strular lite allmänt med studierna just nu.
Jag kan inte anmäla mig till opponeringen, vilket gör mig väldigt stressad och min uppsägning för lägenheten som jag postat har tydligen inte kommit fram.... Hmpf.

Annars så känner jag att jag är sämst på att göra ingenting... Jag har ett behov av att vara produktiv hela tiden men helst på mina egna villkor.

Är just nu skitstressad för att jag inte vet om jag ska gå ut och gå, baka något, städa ut vintergarderoben, tvätta, dammsuga eller plocka in räkningar i en pärm... Mest sysslor som är tråkiga men för en vecka sen när jag nötte med uppsatsen så var allt det där superlockande och saker jag längtade efter att göra...

Känner mig duktigt förvirrad och studieskadad.

Tror det blir en arg powerwalk för att få bort frustrationen.

No comments: