Friday, November 30, 2012

Vuxenpoäng och snöstorm

Hej fredag!

Va häftigt att det äntligen kom snö så att det känns som december på riktigt.
Imorgon är det dags. Julmarknad, lilla jul och julkalender ^^

Det är så härligt att känna som som ett barn när man pulsar runt i snön. På vägen till bussen i morse var det inte plogat på gården och jag kunde inte låta bli att njuta lite när jag klev genom snömassorna.
Visst är det kallt och jag gillar inte kallt men man måste klä på sig och dricka massa varma drycker. På tal om det så är glöggpremiären nära nu, kanske redan ikväll.
Sen måste jag laga egen pepparkaksdeg också. *note to self: köp ingredienser*

Vad är vuxenpoängen all about då? Jo, idag har jag haft ett möte med banken och placerat pengar i fonder, mycket pengar... Hoppas det går bra.

Annars sitter jag bara här hemma och känner mig lite frusen.. funderar över hur dålig jag är på att fixa mat åt mig själv och att jag borde plugga istället.

Oh well. Det är fredag och jag tycker om fredag :)

No comments: