Saturday, November 24, 2012

Tragisk lördag med rytm och känsla

Hej,

Skönt med helg men mycket ångest som släpar efter under veckans gång...
Imorgon är det deadline för forskningsmetodiktentan och jag är skitnervös för om den blir godkänd... håller tummarna hårt! Får veta svaret vid jul... Samtidigt har det börjat en ny kurs och jag har just fått tag på alla böcker men måste nu motvilligt försöka orka öppna dom och läsa dom.... ueäck känns det.
Egentligen ganska fåniga saker som stör mig men fortfarande saker som tar upp mycket av ens tankekraft.

Sitter och tittar på awkward säsong 2 just nu. Man måste ju bara älska serier!! <3 p="p">Så skönt att låtsas vara någon annan en stund.
Man kan ju fråga sig varför man håller på och pluggar om man inte vill men jag har inget bra svar på det just nu... jag bara måste försöka orka fortsätta.


Börjar ÄNTLIGEN bli inflyttad i lägenheten iaf även om det mesta är undangömt så är fortfarande majoriteten av mina ägodelar här nu.

Idag har det varit väldigt grått väder men jag har varit på dansworkshop i streetdance och det var jättekul!
Skönt när man hittar något litet som kan lysa upp ens dag.

Okej, books we meet again!


No comments: