Monday, November 5, 2012

Rösta!

Favorit i repris i fredags på KINO med Obelix och Lillfixa.
Det var superkul och många riktigt fina utstyrslar.



Helgen gick verkligen fort men den var såå mysig och jag fick till och med lite skolarbete gjort men egentligen alldeles för lite som vanligt - massor kvar på den dumma metodtentan och i helgen är det kursavslut i Uppsala...

Nu skulle jag vilja att ni som kikar in här gör mig en björntjänst och röstar på mig eller Simon i Halloween-tävlingen - gärna på oss båda!
Då kan jag nämligen vinna en smartphone och kan messa med er gratis ^^ Bra va?!
Kom igen och rösta :)

Gör såhär:

Messa till 17240 och skriv:
ÅT BILD 24 för Obelix eller
ÅT BILD 25 för Lillfixa.

Vill ni se bilden på oss så går ni in HÄR!
TACK!

2 comments:

Anonymous said...

Du har skrivit fel nummer det ska vara 17240 :)

Hulda said...

Oj, inte bra. tack!