Sunday, September 2, 2012

September

Nu drar hösten igång på riktigt!

I fredags jobbade jag sista dagen på mitt sommarjobb och det känns ju som ett väldigt tydligt tecken på att sommaren är förbi. Vi hade kak-kalas och jag fick en fin present ^^ Det känns väldigt konstigt att jag inte ska dit imorgon igen utan till ett helt annat jobb som jag inte vet nånting om och som dessutom börjar kl 8:00 istället för 10:00 *suck* men nu är det bara att köra.

Igår serverade jag på ett gästabud i Vikingabyn mellan 15:00 och 00:00 så hela dagen gick till det men det var väldigt kul och vi fick supergod mat.

Idag har vi kalasat för min morfar som fyller 75 år! Grattis morfar!

Ikväll började jag läsa första kapitlet i en av mina Uppsala-skolböcker *duktig flicka* och som vanligt när det handlar om metodkurser fattade jag ingenting men jag orkar inte stressa upp mig över det än.
Så man kan säga att det har varit en riktigt fin helg med mycket regn och full fart så det har gått väldans fort.

På tisdag händer det spännande saker men just nu gäller det bara att ladda inför morgondagens nystart och sen tar man en sak i taget. Ska försöka med det iaf.



No comments: