Tuesday, September 18, 2012

Ny titel

Nu har jag ju bytt jobb och så.
Jobbar numera heltid i en skola eller på en skola kanske det heter.
Det är total kaos i huvudet och jag ska försöka lära mig vad alla heter och det är typ över 100 elever men jag är peppad på något sätt. Ett steg i taget var det ja. Det är en stor utmaning men jag hoppas att vi ska komma överens.

Ingen dag är den andra lik och jag gillar det men varje dag är också en utmaning och när jag kommer hem är jag väldigt trött men samtidigt har jag ju mina egna studier som jag måste ta itu med så jag sitter uppe och ugglar sent och sen är jag supertrött på morgonen och tänker; ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt... Det börjar bli ett mönster som jag ska försöka bryta.

Imorgon är en ny dag eller ja, det är ju redan en ny dag så dags att gå och sova.
Imorgon är en annan dag.


No comments: