Tuesday, June 19, 2012

Sommar och soliga dagar... eller?

Nu tycker jag det kan sluta regna och bli soligt och skönt...
Jag har ju sagt att regn är okej på nätterna och vardagar mellan kl 10-16. Det är väl ganska generöst ändå =P Nä, men när det blir långvarigt är det inge kul.

Den här veckan är bra men uppbokad. Träning varje kväll fram till midsommar.
Det blir ju liksom ett avbrott i kvällen den där träningen även om jag tycker det är roligt...
Efter showen 4/7 blir det iaf ett uppehåll från det *skönt sa den late*

Den late vill också ha mer sola på balkongen, pick-nick i gräset (men inga bässar), glass och bad och allt det där. Men helst mer shortsväder ^^ sen kommer det andra med liksom.

Nu ska jag sluta tjata om vädret.
Lustigt hur manisk man blir med vädret när det är sommar.

Något fantastiskt är ju att jag har sommarlov från universitetsstudierna och har endast ett jobb. Galet hur snabbt man ändå vänjer sig med lägre tempo ^^

No comments: