Wednesday, June 13, 2012

Fossing

Idag har jag äntligen varit på spa-pedikyr (som jag fick i julklapp av min syster) och jag måste säga att det där med upplevelse-presenter är verkligen ingen dum idé ^^ Det var superskönt och fossingarna blev supermjuka och fina.

Det där kan jag absolut tänka mig att göra om!

Jag har nog aldrig gjort något åt mina fötter, knappt så jag ha klippt naglarna (skojja) och de har aldrig sett ett fotbad typ. Nu när det är sommar och allt får det bli skärpning! På allt.

Dags att ta hand om sig själv, leva i nuet och sluta stressa/oroa sig över småsaker.
(men det är ju så himla svårt)
Jo, men man måste jobba på det annars står man där eller ligger där i höst och är helt utbränd och undrar vart sommaren tog vägen. Man har alltid ett val. Ett attitydval.

Nu ska jag och dansa för vad är väl bättre än det! Dags att sätta de fina fossingarna i rörelse.

No comments: