Wednesday, June 6, 2012

Jamen nudå

Härligt att vakna till solsken och få alldeles för varmt för jackan när man går utanför dörren - så ska det vara!
Mer sånt! :)

Synd bara att jag måste sitta inne hela dagen på jobb.

Nåja, jag har ju kvällen.

Var och fixade nytt skattekort idag också och måste nu betala massor i skatt resten av året för att inte få kvarskatt (igen) - jippi... not.
Om man skulle lära sig att ta i lite mer när man uppskattar sin förtjänst kanske...
Arbetsnarkoman som man är så jobbar man ju så fort man får chansen.
På fredag till exempel kommer jag först jobba på bageriet kl 7:00-10:00 och sedan från 10:00 till 16:00 på mitt sommarjobb.
Så kan man också göra.
Tänker skattebyrån ta mycket av mig så får jag väl försöka tjäna desto mer istället, eller? =P

Dom där pengarna alltså ojoj.

No comments: