Monday, April 30, 2012

Vapp i Saltlake

Det blev verkligen en toppen valborg i år trots att jag inte var i Uppsala och härja.
Valborg är tydligen ganska viktigt för mig har jag kommit på... det är liksom den "högtidsdagen" då man välkomnar våren, ljuset och värmen och vad kan vara bättre än det!?!
Egentligen känns det för mig som en första glimt av sommaren, det har det alltid gjort. Jag bara älskar t.ex. majmånad för man har liksom hela sommaren kvar då om ni vet vad jag menar. Samtidigt ska man inte vara så manisk över sånt där och räkna dagar och ha sig - en dag i taget för tusan. Man måste ju ta vara på sommaren när den väl kommer för tyvärr kan man inte spara på sommaren hur mycket jag än skulle vilja :P

Hursom tycker jag att valborg är en supermysig dag då jag älskar mjöd, munkar och eld - perfekt kombo liksom ^^

Tack vänner för en härlig dag och kväll, hoppas vi får många såna här dagar i sommar också!

No comments: