Monday, July 4, 2011

Vilken helg

Jag hann bara sluta jobba i fredags så bar det av:

* hämta lillasyster från dagis (sista dagen före sommarlov)
* konka hem väska och unge för att sedan packa simväskan och åka och bada
* ingen bil... hm
* sno pappas bil
* mamma ringer och undrar var vi är och meddelar att bilen inte är besiktad + att mätarna inte funkar så jag har ingen aning om bensinen räcker eller inte. Spännande.
* chansar och tar mig hem med 1 minuts marginal eftersom jag sedan skulle till stadshuset och prova ut kläder till Bomarsundsdagarna.
* hämta kläder
* ut till Haraldsby på tjejkväll
* sova i Kroklund några timmar

Ny dag och dags för Maddes möhippa
* trycka tröjor
* hämta stor taxibil
* packa in allt och ta på ninja-outfit
* kidnappa bruden
* photoshoot
* brandmän
* handla lite
* stugan i Geta
* trerätters
* lekar
* bada tunna
* sova lite

Ny dag och dags för teater på Bomarsundsdagarna
* åka från stugan till Kroklund och byta bil (+ lite kissebebismys)
* åka till sund
* byta om till fin-dam-klänning
* teater x 2
* eldshow
* äta gris
* jonglera lite
* åka till Vårdö på middag
* åka till stan

(synd att jag inte har några bilder att lägga upp men det finns iaf några på fb)

och idag är det måndag och jag sitter på jobb igen.
Utvilad? Nja inte riktigt men kul va det
Trött? Lite nog
Glad? Absolut

Då var det bara att ladda om och köra.
Dom har tydligen lovat rätt bra väder den här veckan också - yey! :D
Njut!
Over and out

No comments: