Monday, June 6, 2011

It has begun

Oj, vilken kick-start av sommaren - helt underbart!

Det har varit soligt väder typ hela veckan och jag har
* träffat massa härliga vänner
* varit till både Dinos och Arken och festat till solen gått upp
* åkt häst och vagn ^^ (hur härligt som helst)
* ätit glass och inte bara en gång
* varit till en stuga och spelat spel
* gosat med kattungar
* födelsedagskalas
* börjat sommarjobba
* solat (+bränt mig)
* ätit jordgubbar
* fått myggbett
* varit i vikingabyn och allmänt bara njutit!

Jag älskar min paradisö på sommaren och mest av allt alla härliga människor ovanpå den :)
Det känns inte som att det har gått en vecka för den har varit fylld med så mycket härligt (jag vet att jag nästan är jobbigt lyrisk just nu).

Det kommer bli svårt att överträffa denna första vecka men jag har förhoppningar på resten av sommaren :)
coming up:
Dop
Midsommar
Babyshower
Möhippa
Piratfest
Bröllop m.m.

Bring it!

No comments: