Monday, June 13, 2011

Väl godkänd

Åh vilken lycklig dag detta visade sig vara trots halsont och magvärk, jag fick nämligen ett efterlängtat besked som var bättre än väntat!

Sedan den 31 maj då sista examinationsseminariet va har jag väntat på resultatet på sista masterkursen för vårterminen och jag har kollat mailen varje dag och ibland två gånger och jag har väntat och väntat och väntat. Jag har ju liksom inte kunnat ta sommar på riktigt innan jag vet om allt är godkänt och klart.

Idag finally kom beskedet:

" Hemskrivning: En mycket bra genomförd hemskrivning. Den är välskriven med tydlig struktur
och med kritisk distans till problemområdet. Introduktionen väcker intresse för fortsatt
läsning och teorigenomgång, analys och diskussion verkar övertygande.
Betyg: Väl godkänd"

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
så känns det =)

Nu kan det bli sommar på riktigt!

3 comments:

madelene said...

Du är så jävla duktig gumman :)

Ailimea said...

Va härligt! Bra jobbat tjejen :D

Hulda said...

TACK! :D